About Me
ZHA, 18yo, Indonesian
CLs + Kpop addicted !!
@zhaaazhoooy

Tao is probably suffering this more than anyone right now.→


soambitiousforajuvenille:

He was friends with Kris during their trainee days.

image

image

He believes in Kris and relies on him.

This news is probably affecting him more than the others.

He once talked about how much Kris has taught him and continues teaching him. And when they bowed Kris willingly gave him his hand to…

lobbu-lobbu:

EXO-K introducing themselves as EXO.
dailyexo:

Luhan - 140508 SM Baidu Strategic Cooperation Conference
Credit: Stealer0420. (百度SM战略合作发布会)
VOTE EXO FOR WORLD MUSIC AWARD (WMA)

kai-laydoscope:

EXO is nominated in 3 categories on WMA

1. WORLD BEST SONG (GROWL): http://vote.worldmusicawards.com/selectnomination.asp?cat=1

2. WORLD BEST LIVE ACT: http://vote.worldmusicawards.com/selectnomination.asp?cat=7

3. WORLD BEST GROUP: http://vote.worldmusicawards.com/selectnomination.asp?cat=6

Let’s vote for EXO and make them proud ! #WMAExo

Sedikit menghibur :’)

ini dia nih ceritanya kami sang pengidap asma

hahaaa bisa bisa bisa diterima alasannya si om =))

memang aneh sih

udah lama banget asma aku ngga kambuh, hampir 3tahun

tapi sekarang malah kambuh

tiap malem jadi sering kebangun, tidur nggak nyenyak :(

kalo misalnya abis nangis, terus batuk-batuk, udah deh langsung ngakngekngakngek nafas nya~

entahlah…

sebenarnya ini memang karena asma itu sendiri atau karena ditambah dengan sesaknya dada akibat situasi hati ini *yakali azha lebay banget ya hahaaaa

yaudalah mau gimana lagi

udah keputusannya gitu mau gimana :’)

GWS zha dan semoga semakin kuat fisik dan psikis nya. aamiin o:)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Next

Theme by: KAWAIISECRETS. Powered by: Tumblr.